Jak nakupovat?

e-brother - elektronický obchod s originálními přístroji BROTHER

 

Nabízíme kompletní sortiment výrobků značky BROTHER na jednom místě. Internetový obchod e-brother je otevřený 24 hodin denně a 7 dnů v týdnu.

Objednávku můžete vytvořit:

Na telefonu jsme pro Vás k dispozici od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin.

Pokud hledáte produkt, podobný naší nabídce, a nemůžete ho najít, prosím kontaktujte nás. Rádi pro Vás nalezneme řešení.

 

Nákup v internetovém obchodu

Výběr zboží a vložení do košíku
Z katalogu zboží nebo pomocí vyhledávání produktu si vyberte produkt, který si chcete zakoupit.
Vybraný produkt si pomocí tlačítka Koupit vložte do košíku. V Košíku zkontrolujte, jestli už máte opravdu vše a můžete upravit množství.

Volba způsobu dopravy a platby
Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje.
Pokud jste zvolili osobní odběr, své zboží si vyzvednete na centrále nebo na pobočce.
Pokud jste vybrali některého z přepravců, doručíme Vám zboží až na místo určení.

Dodací údaje
Zbývá už jen vyplnit fakturační a dodací údaje. Pokud jste u nás již někdy nakupovali, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat a využívat věrnostních výhod, nebo nakoupit jednorázově bez registrace. Pokud nakupujete na firmu, můžete využít doplnění údajů z databáze ARES (předejdete tím zadání chybných údajů). 

Odeslání objednávky
Odesláním košíku začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.

 

Opakované objednávky

Objednáváte pravidelně shodné zboží? Abychom Vám usnadnili nákupní proces, můžete využít funkce "ULOŽENÍ NÁKUPNÍHO KOŠÍKU". Vložte do košíku požadované zboží, zadejte název košíku a klikněte "Uložit košík". Při příštím nákupu si v záložce "Můj účet - mé košíky" naleznete požadovaný košík a kliknete "Přidat do košíku". Pak již stačí dokončit objendávku standardním způsobem.

Pro firemní zákazníky

Nakupujete na firmu, podnik nebo pro úřad, školu či jinou státní instituci. Kontaktujte nás a nastavíme Vám speciální podmínky dle Vašich požadavků, viz. Programy pro podnikatele.

 

Nejčastější dotazy

Je součástí balení tiskáren i spotřební materiál?
Součástí balení tiskáren Brother je originální tonerová či inkoustová kazeta. Kapacita startovacího spotřebního materiálu je vždy uvedena v popisu výrobku.

Je součástí balení tiskáren propojovací kabel (USB kabel)?
USB kabel není obvykle součástí balení výrobce. V případě zájmu si jej můžete přidat do objednávky (naleznete v kategorii příslušenství).

Jaká je záruční doba na tiskárny Brother?
Na tiskárny zakoupené na našem e-shopu nabízíme rozšířenou záruku na 3 roky (neplatí pro sortiment řezacích plotrů).

Platí rozšířená záruka i při nákupu na firmu?
Ano, rozšířená záruka na tiskárny Brother je platná i v případě nákupu na IČ.

Vlastní sklad

Expedice do 24 hodin

Doprava zdarma

Od 3000 Kč s DPH

Odborný personál

Nakupujte u odborníků

Autorizovaný servis 

Vlastní servisní tým